:o

Hej!
har inte bloggat på hela helgen nu, har inte haft tid, i lördags hade min bror talangjakt på A6, som han kom 2:a i, tyckte han borde komma 1:a för han som vann var typ kändis xD
aja, skit stolt! efter de blev det kfum :D sätter kickflip rätt ofta nu:) igår sov jag hos fjonk med:D idomin HAAHA,
idag har jag skejtat med david och fjonk, efter det kom jakob och fjonk till mig så spelade vi PES och skejtade ute lite, tkr faktiskt synd om jakob:(
ja, nu har man la typ kollat lite tv och det kommer jag att försätta med för just nu är det en halvtimme kvar till jersey shore!!:D
wihooo!
bästa helgen på ett bra tag.
PEACE!

Kommentarer
Postat av: Lina Johansson

fin blogg du har oscar! ;)

2010-10-03 @ 21:47:04
URL: http://linaajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0