Händelserik dag!

Hej, idag är en väldig speciell dag. idag efter skolan såg jag att Alexanders syssling hade dött, trodde inte på det först. men sen loggar ja in på FB och nästan alla mina vänner ha skrivit R.I.P. det var då jag insåg , fyfan va hemskt. Lena, min pappas sambo sa att han tränar någon sorts kampsport. troligtvis har han fått en slag eller spark mot mjälten.. detta är absolut inget jag är säker på, bara något jag tror. jag tycker att sånt här ska bara inte få hända. man har träffat på honom någon gång, man ser hur glad han är, i folks ögon ser man hur mycket dem älskar att leva. men helt plötsligt kan det bara slockna. fattar fortfarande inte hur hemskt de egentligen är.
jag beklagar hans familj och vänner,
Vila I Frid Robin Lundberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0